luni, 12 octombrie 2015

Probe de ciocolată, creme, biscuiți - Level 3/100


Weekendul acesta m-am gândit să experimentez cateceva din tot ce am colecționat în materie de rețete de creme, blaturi și jeleuri.

De la teorie la practică este drum lung și palpitant : Pregătești ingrediente, guști, prepari creme, biscuiți, dulcețuri, guști, lași la rece, asamblezi,  decorezi, lași iar la rece și aștepți cu o curiozitate de copil să vezi ce ai făcut și care este Gustul Final.

Pentru inceput  am făcut niște bombonele raffaello din merișoare, curmale, stafide aurii, prune, caise, dar cum mie îmi place dulce, acestea nu m-au cucerit.


Așa că am făcut un cheesecake din biscuiți cu morcovi și scorțișoară cu o cremă banală de branză, iaurt și frișcă, strat de jeleu de zmeură și strat de spumă cremă de ananas. Gusturile s-au îmbinat perfect, texturile blatului și  jeleului nu m-au mulțumit dar mai exersez ; blatul a fost un pic prea tare iar jeleul lichid. Am experimentat de această dată ornamentele de ciocolată. M-am convins: Nu e treabă ușoară dar satisfacția este maximă cand reușești chiar și cel mai mic onduleu.






Și pentru că mi-au mai rămas biscuiți cu morcovi și de vreo săptămână tot am ocolit un ananas prin frigider am pus de dulceață și de doua rulade : una cu o cremă ganaj de ciocolată cu dulceață de zmeură și una cu spumă cremă de ananas.



Mai am de lucrat la aspectul ruladelor...










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice opinie, sugestie, feedback este binevenit și vă mulțumesc anticipat!