duminică, 25 octombrie 2015

Pasta de zahăr - Level 5/100

Tot timpul am spus despre pasta de zahăr că este un preparat pe care nu voi reuși și nu voi vrea niciodată să-l fac pentru că:
1. Se lucrează greu (este nevoie de multă forță în degete ca să amesteci 500 g de zahăr pudră cu doar 80 ml de lichid)
2. Conține multe calorii din zahărul despre care știm că nu mai este cel mai sănătos.
3. Tortul de morcovi este mult mai delicios acoperit cu crema lui de brânză cu frișcă.

Dar,

...am făcut pentru prima dată pastă de zahăr după o rețetă atât de simplă a doamnei Mary, căreia îi mulțumesc din suflet. Pentru un foarte lung început cred că am să rămân la forme 2D. Cred că îți trebuie foarte multă răbdare, îndemânare, determinare și  talent ca să faci flori, figurine și să iasă bine! Apreciez sincer persoanele care au aceste calități.





 
La mulți ani, Matei Gabriel! Mulțumesc părinților tăi pentru încrederea oferită! Datorită lor și proiectelor deosebite susținute de WAHM putem să ajutăm mămicile singure și mămicile care au copii cu diferite deficiențe.









Platou cu Brownies, Raffaello, Tăvălită, Rulade.
Au fost primele brownies, cu fructe urscate și uleioase: merișoare, stafide, caise, caju, migdale, alune, semințe de pin. Mie mi-au plăcut pentru că au fost alfel decât negresele noastre românești.
Rețeta este simplă: 290 unt moale + 500 zahăr pudră, apoi 130 cacao, 4 ouă pe rând, 140 făină = cuptor la 160 pentru 40 min.




Felicitări Sofiei care mi-a oferit răspunsul corect la problema mea de geometrie.













Iar săptămâna am încheiat-o cu un Prânz caritabil organizat de Fundația Noi Orizonturi pentru a ajuta copiii defavorizați din Costești (AG) să devină mai motivați și implicați prin programele Centrului Hercules.
Îmi doresc din suflet să-i pot ajuta pe acesti copii uitați de părinți în țară, sau care vin din familii sărace, monoparentale.
Deja mă gândesc la un proiect și sper să reușesc!




Evenimentul s-a organizat la Nod makerspace. Un loc minunat în care am găsit oameni talentați, entuziaști, creativi și prietenoși. Cine are nevoie de un spațiu pentru un atelier de creație, aici poate găsi oameni pricepuți, echipamente și multă voie bună. Aici am văzut pentru prima dată cum funcționează o imprimantă 3D.

Am adus prăjiturele cu morcovi și spumă cremă de ananas, brownies (nu cele mari din spate, n-aș fi reușit să le fac nici într-o săptămână, dar într-o zi...) și cheese cake.


 Urmează o nouă săptămână dulce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice opinie, sugestie, feedback este binevenit și vă mulțumesc anticipat!