marți, 8 septembrie 2015

Reacții


Atunci când povestesc cuiva despre torturile și prăjiturile pe care le fac, toată lumea este foarte încântată și abia așteaptă să guste. Însâ, în momentul în care am spus : "morcovi", toată vraja s-a risipit.
Puțină lume a auzit de prăjituri sau torturi de morcovi și știe că nu este o rețetă extraterestră.
Au mâncat ceva asemănător în Anglia, Spania, Franța sau chiar la noi în țară la unele cofetării. Și nu mă laud, dar, am primit feedback încurajator atunci când dulciurile mele au fost mult mai apreciate în comparație cu cele produse de branduri renumite.
Majoritatea, însă, nu concepe cum este posibil și mai mult decât atât, refuză să mai guste. Să nu le mai spun înainte de a gusta că urmează să manânce o prăjitură cu morcovi?:)
Au existat și persoane care au gustat mai întâi și apoi au aflat ce au mâncat iar reacția lor a fost un adevărat deliciu pentru mine. Au fost atât de încântate încât au mai cerut o porție, poate, poate, vor sesiza gustul de morcovi.
Îi invit pe această cale pe toți cei care au gustat din dulciurile mele și să-mi dea o notă, un comentariu, un feedback, o sugestie, astfel încât acest proiect să se îmbunătățească și cât mai multă lume să cunoască acest tip de prăjitură/tort.


8 comentarii:

  1. Am gustat (mai bine zis infulecat) vreo cinci prajiturele la WHAM's DAY si au fost delicioase! Morcovul a capatat noi valente pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am avut ocazia sa gust nu o data ci de mai multe ori. Este un desert foarte delicios, incat nu-ti vine sa te mai opresti. Nu-ti dai seama ca acest desert contine morcov. Prietenul meu a cerut a doua portie si inca una la pachet. Abia asteptam urmatoarea degustare.
    Iuli & Bogi :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut ocazia sa testez de doua ori aceste delicioase prajiturele, care pe langa ca sunt foarte gustoase, sunt si foarte aratoase. Prima data la o sezatoare WAHM. Apoi, duminica la ziua WAHM, cand asteptam cu mare nerabdare prajiturelele minune si cand au sosit nu m-am putut abtine sa nu mananc una dupa alta, habar nu am cate :))). Si sincer, creeaza dependenta :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Legumele au farmecul lor :) asa cum se folosesc in preparate sarate se pot folosi si in cele dulci. Este o cutuma care impiedica sa vedem un pic mai departe, care face unii oameni sa strambe din nas poate cand aud de tort de morcovi, negresa cu sfecla rosie, prajitura cu dovlecei sau crumble de rubarba (care este absolut sublim imtre noi fie vorba)... toate au la baza legume si nici nu iti dai seama.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tortul de morcovi este delicios! Recunosc ca la inceput am avut indoieli cand am auzit ca e facut cu morcovi, insa gustul s-a dovedit a fi cu adevarat deosebit! Oricand si oricunde as savura cu o mare placere o portie de tort de morcovi/prajiturica in locul prajiturilor de cofetarie cu gust greu de tot soiul de arome si chimicale! (deja mi s-a facut o pofta maree...!!)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ramai "portret"cand mananci pentru prima data un tort atat de delicios si afli ca principalul component din reteta este o leguma - morcovul.
    Tortul de morcovi este prajitura pe care nu o pot refuza niciodata!
    Nu refuzati niciodata un tort de morcovi!! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu pot spune ca tortul de morcovi făcut de tine este pur si simplu delicios! Altceva nu am avut încă ocazia sa gust, dar astept cu nerăbdare! Tine-o tot așa, multă bafta îți doresc, sa-ți meargă afacerea:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am avut ocazia sa mananc di deliciosul tort de morcovi si vreau sa va spun ca familia mea abia asteapta o ocazie pentru a savura tortul de morcovi. Dupa ce l-am descoperit este foarte greu sa mai incercam si alte prajituri sau sa ne intoarcem la cele traditionale

    RăspundețiȘtergere

Orice opinie, sugestie, feedback este binevenit și vă mulțumesc anticipat!